pátek 21. listopadu 2014

Přílet do Singapuru

Cesta byla nakonec velice příjemná. V Helsinkách jsme rychle přestoupili do jiného letadla a do hodiny opět vzlétli. V životě jsem neletěla mimo Evropu  a tím pádem ani takto velkým letadlem. Byla jsem velmi příjemně překvapená, letecká společnost Finnair, se kterou jsme letěli, měla vysoký komfort. Kromě toho, že pro mě byl i zážitek vidět takto velké letadlo (kolem 260 pasažérů), na každém sedadle na nás čekal příjemný polštářek s dekou a sluchátky. Na opěrce před námi byl monitor s velkým výběrem filmů, hudby, her a také mapa, kde jsme mohli sledovat, kde se momentálně nacházíme, jakou rychlostí, v jaké výšce, cílový čas doletu apod. Servis byl po celou dobu letu, kdy jsme mohli pít neomezeně nealko nápoje, pivo a víno. Podávala se teplá večeře (kuřecí maso s nudlemi a zeleninou,rajčatová houstička s máslem a sýrem na výběr, crackers, coleslaw salát, 70% čokoláda jako dezert), která mě příjemně překvapila, byla moc dobrá. K snídani jsme měli něco jaké míchané vajíčka s jakýmsi párkem, rajčaty, něco jako bramborák, housku s máslem a džus.

Přiletěli jsme načas, prošli obrovským letištěm Changi, které patří mezi jedno z nejlepších letišť světa. Nejdříve jsme museli popojet Skytrain (takové vzdušné metro které propojuje terminály) na další terminál, odkud nám už jelo metro. Pak stačilo jednou přestoupit a byli jsme na stanici, odkud jsme museli 800m k našemu hostelu. Normálně by mi to nevadilo, ale s tou 15kg krosnou na zádech a 12kg na břiše a k tomu 4kg kabelka, to nebylo nic příjemného. Došli jsme tedy do hostelu, kde už jsme měli zaplacený pokoj, dali osvěžující sprchu a vyrazili na večeři a nákupy. Na to jsem se nejvíc těšila, až vyzkouším singapurskou kuchyni, miluji totiž asijskou kuchyni a těšila jsem se, na co nového narazím. Ochutnali jsme tedy kachnu s nudlemi a rýži a místní polévku (S $ 3,5 = cca 60 CZK) a nakoupili v místním obchodě různé ovoce, které ani neumím pojmenovat J A jelikož jsme přiletěli až po 6h večer, odebrali jsme se ke spánku, dorovnat 7h časový rozdíl a těšíme se na další den a nové zážitky J

Žádné komentáře:

Okomentovat